Звіти щодо розгляду звернень громадян

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 20 вересня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 13 вересня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр»

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 06 вересня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 30 серпня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 23 серпня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 16 серпня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом 09 серпня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом 02 серпня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом 26 липня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 19 липня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 12 липня 2017 року

Доповідна записка (аналітичний звіт) за результатами узагальнення та аналізу стану ведення особистого прийому та розгляду звернень громадян Головним територіальним управлінням юстиції у Запорізькій області за І півріччя 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року

Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», за І півріччя 2017 року

Звіт про наслідки розгляду звернень громадян за І півріччя 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 05 липня 2017 року

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 21.06.2017

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 14.06.2017 

«Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 07.06.2017 

Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр», станом на 31.05.2017

Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр» станом на 24.05.2017

Звітна інформація стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» при державному підприємстві «Урядовий контактний центр» станом на 17.05.2017

Звіт про результати опрацювання звернень громадян, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» станом на 26.04.2017

Звіт про стан розгляду звернень громадян Головним територіальним управлінням юстиції у Запорізькій області за І квартал 2017 року у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (пояснювальна записка, звіт-таблиця 2, звіт-таблиця 3)

Звіт про стан розгляду звернень громадян Головним територіальним управлінням юстиції у Запорізькій області за 2016 рік у порівнянні з 2015 роком (пояснювальна записказвіт-таблиця 1звіт-таблиця 2)

Аналітична довідка щодо стану розгляду звернень громадян в Головному територіальному управлінні юстиції у Запорізькій області за 9 місяців 2016 року

Аналітична довідка щодо стану розгляду звернень громадян в Головному територіальному управлінні юстиції у Запорізькій області за І півріччя 2016 року

Звіт про стан розгляду звернень громадян Головним територіальним управлінням юстиції у Запорізькій області з урахуванням показників роботи районних, міськрайонних, міських управлінь юстиції за І півріччя 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (пояснювальна записка та звіт-таблиця)

Звіт про стан розгляду звернень громадян Головним територіальним управлінням юстиції у Запорізькій області з урахуванням показників роботи районних, міськрайонних, міських управлінь юстиції за І квартал 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (пояснювальна записка та звіт-таблиця)

Звіти щодо розгляду звернень громадян (архів за 2011-2015)